مشاوره لحظه ای
عکس پیکاپ

پیکاپ ویزای کانادا

پیکاپ ویزای کانادا 

 
پیکاپ ویزا کانادا چیست؟ اگر به دنبال دریافت ویزای کشورهای خارجی بوده باشید، احتمالا «عبارت پیک آپ ویزا» برای‌تان آشناست. این خدمت، به شما کمک می‌کند در زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و بتوانید از روزهای باقی‌مانده پیش از سفر نهایت استفاده را داشته باشید. در این مقاله به معرفی این خدمت که توسط آژانس‌های مسافرتی به موکلان ارائه می‌شود آشنا خواهید شد پس در ادامه، با ما همراه باشید.
 
 

پیکاپ ویزای کانادا چیست؟

تصور کنید درخواست ویزای کانادای شما پذیرفته شده و حالا می‌بایست در پاسپورت شما چاپ شود. با توجه به عدم وجود سفارت این کشور در ایران، شما باید به کشورهایی مانند ترکیه، امارات و ... سفر کنید و برای دریافت ویزا، چندین روز یا چندین هفته منتظر بمانید.
به فرآیند دریافت پاسپورت مسافر و ارسال آن به نزدیک‌ترین سفارت یا کنسول‌گری کشور مقصد و سپس بازگرداندن پاسپروت همراه با ویزا به مسافر، خدمات پیکاپ ویزا گفته می‌شود.
 
جهت مشاوره تخصصی رایگان با آژانس مسافرتی ایرانیکا تماس بگیرید
 
پیکاپ ویزا کانادا چیست
 

نمونه نامه پاس ریکوئست

پس از تکمیل مراحل درخواست ویزا و هم‌چنین انجام مراحل بعدی از جمله بایومتریکس (Biometrics)، نتیجه‌ی بررسی درخواست شما حداکثر تا ۴۲ روز اطلاع‌رسانی خواهد شد. در صورت پذیرفته شدن اپلیکیشن شما، اداره‌ی مهاجرت کانادا در نامه‌ای با عنوان پاس ریکوئست، مبنی بر نهایی‌سازی درخواست ویزا برای‌تان ارسال می‌کند. دریافت این نامه به معنای پذیرفته شدن اپلیکیشن است و می‌بایست پاسپورت خود را به یکی از دفاتر خدمات دولتی کانادا تحویل دهید.
این نامه از بخش‌های مختلفی تشکیل شده که در ادامه به معرفی هر یک می‌پردازیم:
 
 
 تصویر نمونه نامه پاس ریکوئست
 

بخش اول

این (نامه) پیرو درخواست شما برای اقامت موقت (در کشور کانادا) ارسال شده است. ما درباره‌ی پرونده‌ی شما تصمیم گیری کردیم و جهت تکمیل روند پردازش درخواست، به پاسپورت شما نیاز داریم.
 

بخش دوم

در این قسمت، شرایط مورد نیاز پاسپورت توضیح داده شده است. برای نمونه، می‌بایست همراه با پاسپورت خود، کپی این نامه را نیز همراه داشته باشید، پاسپورت شما می‌بایست حداقل دارای یک صفحه‌ی خالی باشد، تا زمان پایان اقامت‌تان در خاک کانادا معتبر باشد و هم‌چنین اداره‌ی مهاجرت قادر نیست ویزایی با مدت زمان بیش از اعتبار پاسپورت، برای‌تان صادر کند.
 
 

بخش سوم

پاسپورت شما می‌بایست ظرف مدت ۳۰ روز پس از زمان صدور این نامه، به اداره‌ی مهاجرت به کانادا تحویل شد و عدم تحویل آن می‌تواند باعث رد شدن پرونده گردد. لطفا اطمینان حاصل نمایید که یک کپی از این نامه ضمیمه‌ی پاسپورت ارسالی باشد.
برای اطلاع از محل ارسال پاسپورت، می‌توانید از وب‌سایت معرفی شده بازدید نمایید. در ادامه، از علاقه‌ای که به کشور کانادا نشان داده‌اید، از شما تشکر شده است.
 
 

بخش چهارم

توجه، شماره‌ی UCI مندرج در بالا، سمت چپ نامه، کد شناسایی شخصی شماست. برای حفاظت از حریم خصوصی خود، این کد را در اختیار کسی جز وکیل قانونی خود قرار ندهید.
 
 

مجوز لازم برای انجام پیکاپ پاسپورت

همراه داشتن پاسپورت‌های متعدد منع قانونی دارد و می‌تواند برای شخص حمل‌کننده و مالکین پاسپورت‌ها، پیامدهایی در پی داشته باشد. از این رو، انجام خدمات پیکاپ ویزا، مستلزم دریافت مجوزهای مربوطه از نهادهای قانونی کشور است و هر موسسه‌ی مهاجرتی مجاز به ارائه‌ی این خدمات نیست. آژانس‌های مهاجرتی تنها با مجوز معتبر و هم‌چنین همراه داشتن وکالت‌نامه‌ی متقاضی مجاز به ارائه‌ی خدمات پیکاپ پاسپورت هستند.
 
 

مزایای پیکاپ ویزای کانادا

با استفاده از خدمات پیکاپ ویزای کانادا، دیگر نیاز نیست برای دریافت ویزا به کشورهای واسط چون ترکیه، امارات و ... سفر کنید. این یعنی می‌توانید در هزینه‌های پرواز، محل اقامت، خورد و خوارک، رفت‌وآمد و بسیاری موارد دیگر صرفه‌جویی نمایید. از طرف دیگر، بسیاری می‌توانید از زمان کمی که پیش از سفر در اختیار دارید، به بهترین نحو استفاده کنید و به اموری که کسی جز شما قادر به انجام آن نیست، مانند تحصیل، کار، امور اداری، معاشرت با خانواده و دوستان و ... بپردازید.
هم‌چنین، سفر به کانادا می‌تواند فرآیند طولانی و خسته‌کننده‌ای داشته باشد. ثبت درخواست، جمع‌آوری، ترجمه و ارائه‌ی مدارک مورد نیاز، پیدا کردن پرواز و هتل مناسب، همگی انرژی بسیار زیادی طلب می‌کند. استفاده از خدمات پیکاپ ویزا به شما امکان می‌دهد که تا میزان قابل توجهی از سختی این فرآیند بکاهید.
 
جهت مشاوره تخصصی رایگان با آژانس مسافرتی ایرانیکا تماس بگیرید
 
مزایای پیکاپ ویزای کانادا
 

خدمات پیکاپ ویزای کانادا

پیکاپ ویزای کانادا در تهران، یکی از پردرخواست‌ترین خدمات قابل ارائه در آژانس مهاجرتی ایرانیکا است. تیم مجرب ما، شما را در تمامی مراحل همراهی می‌کنند و با مشاوره‌ی تخصصی، هر لحظه در کنارتان هستند تا در آخرین روزهای پیش از سفر، با خیالی آسوده به رسیدگی به دیگر امور بپردازید. در ادامه، با مراحل پیکاپ ویزای کانادا آشنا خواهید شد.
 
 

مراحل پیکاپ ویزا کانادا

پس از دریافت نامه‌ی پاس ریکوئست، متقاضی می‌بایست با همراه داشتن پاسپورت خود همراه با کپی نامه، به یکی از سفارت‌خانه‌های کانادا مراجعه نماید. به منظور جلوگیری از هدر رفت زمان، هزینه و انرژی خود، می‌توانید انجام این مراحل را به کادر متخصص آژانس مهاجرتی ایرنیکا بسپارید. مراحل انجام این کار به شرح زیر است:
1. مراجعه به یکی از دفاتر آژانس مسافرتی ایرانیکا با همراه داشتن اصل پاسپورت و کپی نامه‌ی پاس ریکوئست
2. تحویل مدارک به کارشناسان و اعلام هزینه و مدت زمان اجرای درخواست
3. عقد قرارداد اجرای خدمات پیکاپ ویزا
4. ارسال مدارک به دفاتر VAC در کشور واسط توسط تیم ایرانیکا
5. دریافت کد رهگیری، برای پیگیری پیکاپ ویزای کانادا در وب‌سایت VFS Global
6. دریافت پاسپورت ویزا شده
 
جهت مشاوره تخصصی رایگان با آژانس مسافرتی ایرانیکا تماس بگیرید
 
مراحل پیکاپ ویزا کانادا
 

پیکاپ ویزای کانادا از ترکیه

کانادا در شهر استانبول و آنکارای کشور ترکیه سفارت‌خانه دارد. در صورت پیکاپ ویزای کانادا از ترکیه، مدارک شما به یکی از دفاتر VAC یا سفارت‌های کانادا در یکی از دو شهر یاد شده تحویل داده می‌شود. نشانی دفاتر VAC در ترکیه:
• Ankara: İşçi Blokları Mh. Muhsin Yazıcıoğlu Cd. No:57/A /Regnum Sky Tower
• Istanbul: Hacıahmet Mahallesi, Kurtuluş Deresi Caddesi No:27 / Beyoğlu
 
 

پیکاپ ویزا کانادا از دوبی

در خدمات پیکاپ ویزای کانادا از دوبی، ایرانیکا مدارک شما را به دفتر VAC واقع در شهر دوبی کشور امارات تحویل می‌دهد. پس از آن، مدارک شما به سفارت کانادا در دوبی ارسال می‌شود و پس از درج ویزا، مجدد به شما تحویل داده می‌شود.
 
 

هزینه پیکاپ ویزا کانادا

 
هزینه پیکاپ ویزای کانادا بسته نوع درخواست به شرح زیر می‌باشد:
 
۱ ترکیه (دانش‌جویی، اقامتی، توریستی، کاری) 1.200.000 تومان 1.000.000 تومان
۲ دبی (دانش‌جویی، توریستی) ۲۹۰ درهم ۲۷۰ درهم
۳ ابوظبی (توریستی) ۴۸۰ درهم ۴۶۰ درهم
۴ ایروان ۵۷ دلار ۴۷ دلار
۵ تمدید پاسپورت کانادایی ۳۰۰ دلار ۲۶۰ دلار
۶ تمدید پاسپورت کانادایی (یک‌طرفه) ۱۶۰ دلار ۱۴۰ دلار
۷ ارسال یا دریافت یک‌طرفه‌ی ویزا 600.000 تومان 500.000 تومان
 
 
 
هزینه پیکاپ ویزای کانادا
 

جهت مشاوره رایگان با ایرانیکا تماس بگیرید

پیکاپ ویزا

 

جهت مشاوره رایگان با ایرانیکا تماس بگیرید

پیکاپ پاسپوریت آمریکا

 

 

مدارک لازم برای پیکاپ ویزای کانادا از ترکیه

مدارک پیکاپ ویزای کانادا از ترکیه، مدارک زیر مورد نیاز است:
• اصل پاسپورت امضا شده
• نامه‌ی پاسپورت ریکوئست
• وکالت‌نامه به آژانس یا فرد مجاز (با امضای مطابق با پاسپورت)
• دو قطعه عکس ۵×۷ سانتی‌متر (نام و نام خانوادگی و تاریخ عکاسی پشت‌نویسی شود)
• تکمیل صفحه‌ی آخر نامه‌ی سفارت (شامل نام، رنگ چشم، قد، ایمیل، نشانی و شماره تماس)
• رسید واریز وجه سفارت
• پرداخت هزینه‌ی خدمات پیکاپ ویزا
 
 

مدارک لازم برای پیکاپ ویزای کانادا از امارات

مدارک مورد نیاز درخواست پیکاپ ویزا از امارت نیز مانند ترکیه، شامل موارد زیر است:
• اصل پاسپورت امضا شده
• نامه‌ی پاسپورت ریکوئست
• وکالت‌نامه به آژانس یا فرد مجاز (با امضای مطابق با پاسپورت)
• دو قطعه عکس ۵×۷ سانتی‌متر (نام و نام خانوادگی و تاریخ عکاسی پشت‌نویسی شود)
• تکمیل صفحه‌ی آخر نامه‌ی سفارت (شامل نام، رنگ چشم، قد، ایمیل، نشانی و شماره تماس)
• رسید واریز وجه سفارت
• پرداخت هزینه‌ی خدمات پیکاپ ویزا
 
جهت مشاوره تخصصی رایگان با آژانس مسافرتی ایرانیکا تماس بگیرید
 
مدارک لازم برای پیکاپ ویزای کانادا
 

فرم وکالت پیکاپ ویزا کانادا

وکالت پیکاپ ویزای کانادا از آنکارا ترکیه – بزرگ‌سالان
وکالت پیکاپ ویزای کانادا از آنکارا ترکیه - خردسالان
وکالت پیکاپ ویزای کانادا از استانبول ترکیه – بزرگ‌سالان
وکات پیکاپ ویزای کانادا از استانبول ترکیه - خردسالان
وکات پیکاپ ویزای کانادا از دوبی امارات  – بزرگ‌سالان
وکات پیکاپ ویزای کانادا از دوبی امارات – خردسالان
وکالت پیکاپ ویزای کانادا از ابوظبی امارات – بزرگ‌سالان
وکالت پیکاپ ویزای کانادا از ابوظبی امارات – خردسالان
 
 

مدت زمان لازم برای پیکاپ ویزای کانادا

یکی از پرسش‌های متداول این است که پیکاپ ویزا کانادا چقدر طول میکشد؟ پس از دریافت نامه‌ی پاسپورت ریکوئست، شما تا ۳۰ روز فرصت دارید تا مدارک خود را به یکی از دفاتر VAC ارائه نمایید و در غیر این صورت، پرونده‌ی درخواست ویزای شما رد خواهد شد. بسته به نوع پرونده، مدت زمان پیکاپ ویزای کانادا از زمان دریافت مدارک توسط آژانس تا تحویل مجدد پاسپورت ویزا شده، بین ۲ تا ۳ هفته است.
 
 

نکات مهم در زمان پیکاپ ویزای کانادا

به عنوان متقاضی خدمات پیکاپ ویزا، از نکات مهمی که برای حصول اطمینان از ارائه‌ی بهترین خدمات باید به آن‌ها توجه داشته باشید عبارت است از انتخاب دقیق آژانس مورد نظر برای اجرای خدمات، دریافت رسید از آژانس پس از تحویل مدارک، بررسی دقیق مدارک و لیبل ویزای کانادا پس از بازپس‌گیری آن‌ها.
 

لیبل های ویزا را پس از پیکاپ کنترل کنید

بسته به نوع پرونده، لیبل‌های ویزای مندرج در پاسپورت را کنترل کنید. برای نمونه، حرف S در ویزا به معنای دانش‌آموز یا دانش‌جو (Student)، حرف V به معنای توریست (Visitor) و حرف W به معنای ویزای کاری (Worker) است.
 

 

پیگیری سفارش